پخش زنده اقامه نماز ظهر امروز جمعی از مدال‌آوران علمی ایران به امامت رهبر معظم انقلاب + فیلم نخعی‌راد: رای مردم سرنوشت کشور را برای ۴ یا حتی ۸ سال رقم می‌زند انتقال ۴ ایرانی محبوس در زندان‌های قطر به کشور رهبر معظم انقلاب در پیامی به حجاج بیت‌الله‌الحرام، حج را عامل قوّت قلب مسلمانان و هراس دشمنان دانستند | برائت از جلادان غزه، فراتر از حج‌گزاران و موسم حج به مسلمانان جهان تسری یابد در دیدار باقری‌کنی و رئیس اتحادیه میهنی کردستان عراق چه گذشت؟ برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (شنبه، ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) جهاد اسلامی: هدف اصلی اسرائیل و آمریکا شکست مقاومت است حزب الله امروز بیش از ۶۰ راکت به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) وحیدی: دیگر نمی توانیم اتباع غیرمجاز را بپذیریم حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌ نشین سدیروت حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر اشغالی حیفا طوفان بشری مردم یمن در حمایت از غزه قالیباف در میزگرد اقتصادی: نیازمند مدیری قوی در دولت هستیم + فیلم زاکانی: رفع مشکلات معیشتی مردم را دنبال می‌کنیم + فیلم پزشکیان: باید به شایستگان در سراسر کشور اجازه خودنمایی بدهیم ضربات سنگین گردان‌های القسام به صهیونیست‌ها جلیلی: در ۸ سال قبل از دولت سیزدهم، رشد اقتصادی یا صفر بود یا منفی عمار حکیم: هم‌افزایی میان ایران و عراق به نفع جهان اسلام و کشورهای منطقه است گروه ۷: آنروا باید بدون هیچ مانعی در غزه فعال باشد کامرون: گسترش جنگ در غزه به نفع هیچ‌کس نیست
سرخط خبرها

قالیباف: فرصت وزیر کشور برای تغییر معاونش به پایان رسیده است | وزیر قول پیگیری داده است

  • کد خبر: ۱۷۴۴۱۴
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
قالیباف: فرصت وزیر کشور برای تغییر معاونش به پایان رسیده است | وزیر قول پیگیری داده است
رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درخصوص پیگیری ابلاغیه وزارت کشور و قول‌های وزیر کشور در خصوص تصمیم‌گیری درباره معاون سیاسی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور درخصوص عدم دخالت نمایندگان در امور اجرایی در سال انتخابات گفت: خواهش می‌کنم تکلیف ما را با این موضوع در مجلس روشن کنید. ذوالنور هم در این زمینه تأکید کردند، اما آیا وزیر کشور در قبال مجلس باید پاسخ بدهد یا خیر؟

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم تأکید کرد: به جای اصلاح، تهدید هم می‌کنند، اگر لازم باشد تا آخر می‌رویم، لطفا تکلیف ما را با این موضوع روشن کنید.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: بند‌های ۲، ۴، ۶ و ۷ ابلاغیه مذکور خلاف قانون بود و وزیر محترم هم این موضوع را اصلاح کرد.

وی ادامه داد: وزیر قبل از اینکه به مجلس بیایند با من صحبت کردند و تصمیم بر این بود جابجایی‌ها انجام شود.

رئیس قوه مقننه در خصوص موضوع معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دیروز با وزیر کشور صحبت کردم و گفتم فرصت به انتها رسیده، ایشان قول داد زودتر تصمیم بگیرند و به توافق برسند. حتماً این کار انجام می‌شود، اگر نشد، حق با شماست. براساس آیین نامه داخلی موضوع را دنبال خواهم کرد.

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->